سخن روز /
عرضه خرمای تنظیم بازار در فارس آغاز شد
1402/12/27
عرضه خرمای تنظیم بازار در فارس آغاز شد
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از آغاز عرضه خرما در این استان خبر داد.
دکتر سیدکاظم موسوی افزود: بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عرضه خرما طرح تنظیم بازار آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این طرح خرما کبکاب در ظرف های کریستالی یک کیلویی با کیفیت مناسب با نرخ 54 هزار و 500 تومان و خرما مضافتی هر کیلو 85 هزار تومان عرضه می شود که نسبت به نرخ بازار حداقل 35درصد پایین تر است.
موسوی ادامه داد :برای عرضه در سطح استان فارس بیش از 100نقطه از جمله مراکز عرضه مستقیم میوه از مزرعه تا سفره پیش بینی شده و امکان همکاری با فروشگاه های بزرگ برای عرضه خرما طرح تنظیم بازار وجود دارد.
وی ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار میوه شب عید و خرما با حضور دستگاه های اجرایی مختلف از جمله استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر دستگاه های مرتبط مسئولیت راهبری تنظیم بازار را برعهده دارد و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس نیز به عنوان بخش خصوصی مسئولیت اجرای طرح را بر عهده دارد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در ادامه به تامین و توزیع میوه طرح تنظیم بازار پایان سال 1402 و نوروز 1403اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح در استان فارس بیش از یک هزار تن سیب و پرتقال پیش بینی شده که پس از قیمت گذاری و بر اساس مصوبه کارگروه راهبری تنظیم بازار میوه طرح آغاز خواهد شد.
تعداد مشاهده خبر73 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal