سخن روز /
عرضه خرمای ماه رمضان توسط تعاون روستایی فارس
1402/01/05
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از عرضه محصول خرمای ویژه ماه رمضان در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، سیدکاظم موسوی اظهار کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده های افطار و سحر توسط هموطنان، این سازمان اقدام به تامین و توزیع محصول خرما با قیمت و کیفیت مناسب نموده است.
به گفته وی؛ اتحادیه تعاون روستایی استان فارس آماده عرضه خرمای مضافتی و خرمای کبکاب بر اساس میزان تقاضا به فروشگاه ‌های زنجیره ای، اصناف، غرف تعاون روستایی و مراکز عرضه شهری می‌باشد.
موسوی تصریح کرد: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب 39 هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی 71 هزار و 400 تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس ابراز کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم استان فارس خواهیم بود.
این مقام مسئول به اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی اشاره و اضافه کرد: حمایت از  تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی از اهداف این طرح می باشد.
وی با بیان  ابنکه "طرح از مزرعه تا سفره  یک زنجیره تولید و توزیع می باشد" افزود: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصول خرمای ماه رمضان به عرضه میوه شب عید، محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی نیز مبادرت نموده است.
تعداد مشاهده خبر115 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal