سخن روز /
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس با حضور عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1403/02/19

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان فارس، آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس با حضور دکتر حایک عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دکتر دهقانپور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس السادات مدیرکل نظام های بهره برداری و حجت الاسلام قائمی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.

در این مراسم دکتر حایک با اشاره به وعده صادق در پاسخ کوبنده به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: همانگونه که سربازان نظام جمهوری اسلامی امنیت را در مرزهای کشور فراهم‌کردند ما نیز بایست در بخش کشاورزی برای دستیابی به امنیت غذایی پایدار گام موثر برداریم.

سازمان تعاون روستائی استان فارس از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است که با حمایت و حضور تشکل ها در بخش کشاورزی این ظرفیت ها عملیاتی می شود و نیاز است مدیر جدید این امور را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی استان فارس در بسیاری از محور ها از جمله جذب اعتبارات برای توسعه زیرساخت ها،مستند سازی و همچنین انجام تکالیف از جمله تامین و توزیع میوه شب عید جایگاه برتر در سطح داشته است گفت: توسعه فعالیت های بازرگانی از جمله صادرات محصولات کشاورزی ،کشت قراردادی و بازاررسانی محصولات کشاورزی از جمله برنامه های تعاون روستایی است.

در این مراسم حمید رشیدی به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستائی استان فارس معرفی شد.

در متن ابلاغ آمده است:

نظر به تجارب و شایستگی های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان فارس منصوب می شوید.

با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های فراوان آن استان، پی گیری مجدانه در اجرای برنامه های حمایت، هدایت و نظارت بر تشکلها و شبکه گسترده تعاونی ها اعم از روستایی، تولید، کشاورزی و اصناف مرتبط در انجام وظایف محوله به منظور خدمات رسانی مطلوب با بکارگیری فناوری و نوآوری در حوزه کشاورزی مورد انتظار است.

در پایان این مراسم از زحمات سیدکاظم موسوی تقدیر به عمل آمد.

تعداد مشاهده خبر177 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal